Kirjataan tänne ihan vain tiedon jaon vuoksi.
Eli tilasin tuon Powertrax GT443027 perän ja se on nyt asennettuna, autolla ei ole kuitenkaan ajettu niin toimivuudesta en voi sanoa vielä mitään, mutta kyllä se tuohon 1031 perään meni. Hammasvälystä jouduin säätämään, mutta tämä varmaan johtuu omasta hifistelystä ja volvon speksien jahtaamisesta

Alkuperäisten shimmien kanssa ja alkuperäisten laakereiden kanssa olisi ollut n. 0.02mm yli volvon ohjeiden, mutta koska tuohon tuli uudet laakerit ja nopeusanturin puolelta shimmien tilalle tuli 1mm paksu itse tehty anturinkehä meni kaikki säädöt uusiksi.
Jos tuon joku muu hommaa ja siirtää vain vanhasta shimmit sekä laakerit niin uskoisin että menee ihan yhtä hyvin paikalleen kuin Eatoni, Spartan tai mikään muukaan lukko, nopeusanturille toki vaikea saada sitä hammastusta kun lukko ei ole yhtä hyvin muotoiltu kuin Eatoni eli hitsailu hieman vaikeaa.
Pistetään tähän vielä kuva tuosta nopeusanturin pyörästä jonka tuonne kehitin.

En tosiaan ole mikään hitsaaja, niin syntisen ruma, mutta onneksi jää perän sisälle piiloon, pääasia että pysyisi kasassa.
Tuohon löytyy multa dxfää, eli voin pistää jakoon jos on tarvetta, mutta vasta sitten kun tuo oma auto liikkunut edes muutama 100km niin että tiedän toimiiko/kestääkö koko kapistus.