These units are directional based on the way the teeth are cut. This unit is not designed to be used in a rear axle. It would not be recommended to disassemble and flip the gearing. I see you have it installed and working. The issue with it being in a rear axle is the efficiency of the unit. The bias ratio on this unit is 3.5 to 1. When used in a rear axle the bias ratio is now 1 to 1 due to the unit running on wrong side of the gearing. You could turn the gearing internally but as you stated it would void any warranty.
Tässä powertraxin vastaus, eli käsittääkseni perän pyörimis suunnalla on merkitystä, sen voi muuttaa kääntämällä rattaat perän sisällä, mutta takuu ei ole voimassa enää.
Ei mainintaa perän kestävyydestä väärinpäin ajettaessa.
Entä tuo bias arvo, oma ymmärrys tuosta on että kyseessä vääntökerroin, eli paljonko vääntöä siirtyy paremmin pitävälle puolelle. Olenko kuinka väärässä?
Se miten tuo arvo muuttuisi pyörimis suunnan mukaan on yli oman ymmärryksen, oman mielenrauhan ylläpitämiseksi tulee kuitenkin sopivan ajankohdan löydyttyä purettua tuo perä ja käännettyä rattaat.