182kW on pyöräteho Racelogicin mukaan. Pikkusen talvirengas jo lipsui vedon aikana 3-4krpm välissä, eli vetoja on.
Softaan muutettiin savukarttaa välille 1000-2000rpm, joka auttoi ahtimen heräämiseen erittäin positiivisesti. Ahtopaine nostettu 1,9bar ja ahtopyynti jatkuu 4200rpm asti.
Mainittakoon yhdeksi meriitiksi vielä, että
auto ei savuta.
Polttoaineen saanti tuntuu ajoittain hieman pätkivän yläkierroksilla kovissa vedoissa, joten ensin uusi suodatin ja jos se ei auta, niin pitää rakentaa siirtopumppu tuohon linjastoon.
Tavoitteet alkaa pikkuhiljaa olla saavutettu, eli seuraavalle virittelijälle osalistaa, josta lähteä liikkeelle:
Ahdin GT2260V ja tuohon saa vielä isompaa siipeäkin kohtuulliseen hintaan
Välilaippa ahtimelle, tai uusi pakosarja
7-reikäiset suuttimet
3bar MAP-anturi
KL-racing cooleri
Uusi vakiokytkin ja kaksoismassa tai parempi
Ahtoputkisto vakio tai parempi
Uusi softa
Seuraavaksi koitetaan postailla penkkituloksia ja noita 80-120 aikoja yms.
