0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mä voin käydä huomena vilkasemassa sitä ja verrata sitä jompaan kumpaan ajossa olevaan 8-venttiilisen tukkiin.
noissa auton omissa johtosarjoissa on valmiudet muihinkin koneisiin, voi olla peräti deeekuun tai sitten vaan E koneenjohtosarja tulee just tuosta ja noi kaks maagista liitintä on lambdalle, toiseen singaali ja possilaiseen 2 napaseen sitte lämmityksen johdot liittimethän on vakiona tuossa pyyhkijänmoottorin tuntumassa tulipellissä
Koitas saada lh toimimaan itellä ihan sama homma edessä ilman pienintäkään kokemusta joten seuraan tätä silmä kovana ja jatka samaan malliin tota kuvien laittoa tähän luupäähän uppoo usein kuvat paremmin kuin teksti
Voi helkutin helkutti.. Mä unohdin ihan kokonaan että lambda pitää asentaa ei ihme jos ei löytynyt paikkaa piuhoille juu tarkoitus olisi laittaa selvä ja tarkka selostus LH asennuksesta sen takia koska seuraava ku haluaa asentaa niin on helpompaa.Seuraavaks ku käy tallilla niin laitan kaikkien sisällä olevien johtojen paikat ja värit tänne foorumille niin helpottaa kummasti, mutta nuo värit pätee vain 240 otettuun johtosarjaan, 740 ja 940 johtosarjoissa on erinväriset johdot. Ite ku hain tietoa LH asennuksesta niin aika vähän löysin, Ne oli kutakuinkin "asensin johtosarjan paikoilleen" mutta esim. johtojen väreistä ja paikoista ei puhuttu mitään. Mulla on kaavoja LH asennukseen melko paljon jos tarviit?
Ei juuri tällä hetkellä ole tarvetta, mutta jos ja kun tulee otan vaikka yv:llä yhteyttä? :hello:
Downpipeen mutteri.
Eikä sitten mielellään sitä lambdaa sojottamaan putken alapuolelle! Siis et laita sitä ns kello 6 asentoon. Olisi hyvä olla pystyssä tai ainakin puolessa välissä. Tiedä onko todellista vaaraa, mutta näin olen lukenut ja kuullut.
Jep. Ainakin lambdavalmistaja itse sanoo juuri tuota, että mahdollisimman lähelle putken yläpuolta olisi hyvä asentaa. Syyksi sanovat kondenssiveden valumisen putken sisäpintaa pitkin. Yläpinta-asennuksessa valuu anturista poispäin, mitä kauempana siitä ollaan niin sitä enempi saa vettä niskaansa lambda. Anturi kun perustuu happimolekyylien imeytymiseen metallin läpi niin vesikylpy ei tee sille hyvää.