Eipä tullut lomalla paljoa tehtyä

Öljyt+suodatin ja bensansuodatin tuli vaihdettua ja uusi akku kun vanha simahti pakkasten aikaan.
Taitaa kuitenkin jäädä nyt käsiin tämä, sen verran on laittamista ettei kehtaa myydäkkään.
Etupään kolinoita ihmeteltiin ja taitaa olla molemmilta puolilta edestä iskarin yläpäät jotka kolisee. Tilalle on jo tulossa coiloveria

Koneen oikea etulaita on öljystä märkä, taitaa vuotaa öljynjäähdyttimen letkut. Pirun kalliit ovat scandixilla ainakin

Mystiseen bensan hajuunkin taisi löytyä syy, näyttää vuotavan täyttöputken läpiviennistä tankista. Ei ole nyt niin pahasti haissut kun ei laita tankkia täyteen. Minkalainenkohan tiivistys siellä on alunperin?
Lueskelin täältä että joku oli laittanut säädettävät koiranluut eteen, millaista hyötyä niillä saavutetaan? Onko järkiostos kun meinasin hieman tiputtaa keväällä alemmaksi. Muutenpa alkaisi etupäähän olla kaikki uutta niin saa kerralla laittaa. Kannattaako apurunkoon vaihtaa puslia kun sitä kuitenkin joutuu tässä jumppaamaan irti?