Niin makuasioista ei kannata isommin kiistellä. Nätiltähän tuo näyttää ihan tuollaisenakin ja kuvista päätellen ei kai se välttämättä uutta maalia kaipaa. Hyvällä hoidolla ollut ehkä etelämmässä viettänyt aikansa osaksi. Ainoastaan sitten viimeinen "insinööri" oli kyllä sitten nuukaillut jousien kanssa, josko sitten tarvinnut vapaavirtausräpellys asentaa yhdessä stereoiden kaiuttimien vaiheistuksen sotkemisen kanssa.
Itsellä on 960-91 B-5304 vm91 ajettu jo 470tkm, että jarruja on huollettu ja nivot pitäisi hommata uusien jousien kanssa kun ei nuo uudehkot kaasut kanna sitä peräpäätä kuormalla ollenkaan.

. Käsijarruvaijeri pitää myös asentaa kun ei tuo pätkien uusiminen saa henkeä jarruun. Jakopää ja ilm kompura odottavat myös toipuvaa masentajaa työhön.

Minulla tuo on kuluttanut sekalaisessa normiajossa siinä 12,5-14 satasella, eikä se tuolla tomaatilla varmasti pienemmällä mene kuin pitkällä matkalla maantiellä rajoitusten mukaan jos jaksaa ajaa. Itse pidän myös vanhasta enemmän joten jos paljon vaihdat ehjää osaa, niin minulle kelpaa kyllä vanhat. Itsellä pitää vas kylkeä ehostaa kukkien takia, kuten myös takaluukkua. Tuo suola näemmä iskee kyllä tähänkin, kun jättää hieman hoitamatta. Talvella tosiaan kulkee urissa pohjaa myöten ja minulla yksi peitelevy lähtikin irti. Mutta näkeehän paremmin jos alkaa suolakuraa keräämään.