Oliskohan tämä nyt sitten Turbo++ ?

Nyt on palikkaa laitettu pellin alle, kokoonpano siis seuraava:
- kunnostettu Mitsu 16T ahdin
- uusi hukkaportin kello
- lastu Tonilta
- Delphi 400cc suuttimet
- mallikohtainen alu intercooler från do88
- coolerin putket ja letkut do88
- samalla vaihdettiin myös jäähdyttimet letkut silikonisiin do88
- koko putkisto uusiksi, Simons vaimentajat ja kisakatti
- putkisto siis 2½" rosteria, tekijänä AMW Dynoservice



Ensi kokemuksena potkua on tullut aika lailla lisää, ahtaa n. 0,8 ns."normaaliahdoilla" eli saman verran kuin aiemmin Turbo Plussan kanssa. Nyt sitten kun Plussa iskee päälle niin vakio ahtopainemittari lyö aivan pohjiin saakka ja sitten kyllä mennään!

Pitää laittaa toinen mittari kiinni että saa lukemat selville. Penkkilukemia ei saatu, automaattilaatikko ei halua pelata penkissä? Hieman tuppaa jollain kierroksilla pätkimään, käy melko rikkaalla silloin. Pitää testailla kunhan on aikaa, otan Turbo Plussan irti ja haen peruspaineiksi n. 1,0 ja sitten kokeillaan miten se haluaa kulkea.
Tässä vielä pari kuvaa autosta, putkisto on nyt tuon näköinen. Madallusta jossain vaiheessa lisää, perää on saatava alemmaksi myös.

