e: automaatti ei ole vaihtoehto
Kerroppa miksi, siksi että automaatti on pappoja varten, eikä urheilullinen... tiedoksi vaan, suurimmassa osassa urheiluautoja on tänä päivänä automaatti, manuaali on heille jotka ovat persaukisia, tai eivät ymmärrä hyvän päälle.

Ja mitens sit, kun mennään vartille, ja välitykset loppuu kesken 160km/h ja kone jaksaisi 200km/h loppuvauhteja...
Kutsuisin 262 getraggia muinaisjäännökseksi kuten 3 ja 4v automaattejakin, tottakai jos haluaa maantiellä 10l+ kulutuksia, ja on rahaa hassata, mutta oikeissa peleissä on tänä päivänä pitkä perävälitys ja paljon vaihteita.
Etenkään turbokoneella, jota oletan että olet rakentamassa, kun m4x loota täytyy korvata, ei ole järkeä tiheällä perävälityksellä, koska silloin vaihteenvaihdot ovat tiuhassa, ja ahtopaine katkeaa joka vaihdolla, eli suorituskyky kärsii, mieluummin pitkät välitykset, jos ei tarkoitus ole ajaa jatkuvasti radalla.
6v getrag v162 lootia saa esim. bmw v8 koneiden perästä alle 1000e hintaan, jos 262 maksaa 500e, ni eroa on 500e, ja sen eron ajaa äkkiä kiinni tämän päivän polttoainehinnoilla.
6vaihteisia automaattilootiakin saa jo järkihinnoin, tosin vaativat ohjauselektroniikkaa.