Dippailin lipan uudestaan, maalasin maskin uusiks ja korjasin pari lakkavirhettä maalipinnasta

reiliu 4,5k ajettu rempan jälkeen ja nesteet kaikki edelleen tapissa, alkaa luottoa löytymään taas

Samalla tsekkasin konehuoneen puolelle ja löyty yllätys, kompurapesä ihan ruskea (öljyn peitossa). Oli supisteen ylempi klemmari aivan törkeen löysällä, kiristy 3-4 kierrosta, ei kummiskaan käsin kiskomalla putki irronnut

Ajelin jonkun 50km kirimisen jälkeen ja ahdin kiiltelee uutuuttaan.
Vissiin hieman vuotanut painetta karkuun juuri supisteen kautta, koska nyt kiskoo

Selittäisi 50Nm tiputuksen penkkituloksia vertaillessa (ennen säätöä). 1,4Bar lyö tiskiin 4000rpm kohdalla (ennen 1,1-1,2) ja sitten onki 200 taulussa ennen ku ehtii mittaria kattomaan

Oli ainakin 5000rpm kohdallakin ahdot vielä 1 barin tuntumassa (ennen 0,8bar), joten nyt alkaa tuntumaan myös ahtopainekartan muokkaus, afr 11.5 kieppeillä täyskaasulla.
Ei siinä, hyvinkää cruisingia odotellessa

Ainiin, kattoikkunan mekanismi tarttis nyt uusia, koska ei aukee edes takaosasta pystyyn enään.