Eilen tuli varmaan joku kymmenisen tuntia touhuttua tämän kanssa ja nyt on etupäässä korkeussäädettävät tolpat paikallaan ja yläpäihin tehty camber-modaukset. Eli tolpan yläkiinnityksen etummaista pulttia siirretty sellaiset 22mm ulommas, jolloin tolppa siirtyy luonnollisesti sisemmäs, Kaikenlaisia muuttujia riitti projektissa niin paljon että en taida jaksaa edes listata kaikkia...
Eniten päänvaivaa aiheutti se että kynäjousi tulee niin alas tolpan ympärille että otti aluksi reilusti vanteeseen kiinni. Nyt on 10mm spaceria välissä ja nippa nappa mahtuu pyörimään. Sisälokasuojat jouduin myös ottamaan pois, mutta niitä pitää hieman modailla ja laittaa takaisin niin ei pääse kivet hakkaamaan. Nyt on ihan mukavan jämäkkä ja matala keulastaan, pari-kolme senttiä se varmaan putosi, ei vaan tullut otettua mittoja ennen ja jälkeen.
Jos projektissa joku meni putkeen, niin olipa vaan mukava purkaa autoa mikä ei ole talvea nähnyt, tuntuu vähän liian helposti lähtevän joka paikka alustasta auki.
