B230FT:lle juotettu 5L 85E / 30L 95E. Hyvin toimii ei mitään eroavaisuutta. Ja tuntuvasti halvempi jo tankkaus, vielä kun tippuu hinta tuonne 99snt niin eikähän ala
osittain viinaa mennä tankkiin jatkossakin jos ei nyt kulutus älyttömästi isommaksi osottaudu. Voishan tuohon pistää tuon etanoliboxin joka rikastaa syöttöä 85E:n
määrästä riippuen. Voi periaatteessa ajaa 100% 85E:lla.
Tankissa oli jotain 5L pohjalla kun tankkasin, etanolit pistin ekana niin hörppäsi alussa aika rikasta seosta, toiminnassa ei ollut muuta ihmeellistä kuin että
kierroksia otti niin että pystyi ajamaan kaasuun koskematta.. Tyhjäkäynti oli n. 1500-1600rpm, joka rauhottu kun aineet meni kunnolla sekasin. Ellei tuo sitten
imassu niitä viinoja heti kerralla

Ja yllä olevaan kysymykseen vastaten: Tehdaställissä oleva usamallin -90 740 B230FT Tomaatti. Mietein että mahtasko olla usamallissa erilaiset polttoainelinjaston
materiaalit kuin eurovehkeissä, tässä oli ainakin tankki muovia ja bensalinja kumia, mutta niin on varmaan eurovehkeissäkin. Eikös amerikassa ole ajettu kauemmin
etanolilla ja matalaoktaanisilla bensoilla? Uudehkoja usa-autoja purkaneena sanon vaan että melkosen härskin hajusta ja väristä tuo amerikan bensa...