0
0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei tu näillä hinnoilla viinalla läträäminen paljo halvemmaks, kun halvimmillaan 98:ia saa 1.599 (ysivitosta ei tu katottua mutta oisko siellä 1.53 luokassa) ja viunaa 1.078 tai jos törkyhintaselta apsilta niin n. 1.15Mutta onhan siinä omat puolensa.
Itse innostuin tankkaamaan e85.sta 740.n tankkiin ja käänsin b230e.n kjetistä vähän seoksia rikkaammalle niin auto toimii ihan normaalisti paitsi että tyhjäkäyntiä sääsin ja tehoista saattoi hävitä hiukan, vielä pitäisi varmaan yrittää sytytystä säätää aikaisemmalle? Kulutuksessa ei ole tapahtunut mitään huomattavaa eroa kun tullut pelkkää maantieajoa.kaverit on hiukan ihmetelleet et haisee lasinpesunesteelle kun ajaa mun perässä
Ajelin viime kesänä 200 sarjalaisella B200F:llä pelkällä viinalla eikä ollut mitään ongelmia. Kyllähän se viina vähän tuoksahti, oli mielenkiintonen ratsioissa..
Kyllähän se kulkee.. mutta laihalla menee todennäkösesti ja pahasti.Heti kun käyttäjä huomaa näissä kokeiluissa "pienen" tehon puutteen mikä "ei haittaa", on käytännössä moottorin kiusaamista liian laihoilla polttoaineseoksilla.
Käänsin ruuvista seoksia rikkaammalle korvakuulolla, ja sytkääkin käänsin hiukan aikaisemmalle. näyttääkö pakokaasu testeri mitään järkevää jos kävis lapun hakemassa ja katsoisi miltä seokset vaikuttaa
Todennäköisesti näyttää, joutokäynnillä ja (pienellä) osakuormalla.Tuo ruuvi kun ei vaikuta kun noihin. Tai ainakaan muutama kierros ei vaikuttanut, en usko kyllä loputtomaan ruuvaukseenkaan, kun alkaa joutokäyntialue olla jo liian rikkaalla silloin. Kokeilepa näppästä lämpösellä koneella ohjauspaineen säätimeltä töpseli irti ja ajele hetki
Ja Kouvolan seudun viinamiehille inffoa että K-Supermarket Kankaron viereen avataan lähiaikoina St1:sen kylmäasema josta tulee saamaan RE85 Ei enää abc:n ryöstö hintoja
mites tuon oman "sianpään" sais etanolille toimimaan? olettaisin että suuttimen joutuis ainakin vaihtamaan.kyseessä siis b200k. vai saako mitenkään