Näköjään kiisseli ehtii tossa jo kerätä vähän ahtojakin, onhan tuo toki erilainen kun ilmaa ei rajoiteta ja turbo on eri tekniikalla. Empä olisi silti uskonut että ahtaa paikallaan noin paljon, mutta aika vähän sitä näiden kiisselien kanssa on tullu leikittyä.
Onko sulla lastu tossa?
- Anyways, oliko sulla joku "vika" tässä vai vaan tuo ääni?
- Pihiseekö aina vasta kun päästät kaasun? Jos kiihdytät kaasu pohjassa menemään niin pitääkö se paineet?
- Jos sulla ei ole siinä enää mitään suodatin ja resonanssi koteloita kiinni niin tuo voi olla vaan ihan turbon spin down ääni, ahdothan vähän jopa nousee tossa suhistessa. Katoppa vielä liikkuuko VNT kellon tanko ku tuo ääni kuuluu.
On siinä lastu, mutta sehän siinä onki ku aiemmin on toiminu ihan oikein ja ei ole niin ahtoja nostanu ku sen 0,5bar paikallaan.
No edelleen ne ahtopiikit.
Pihisee se siellä ku nostaa täyden paineen ja jää siihen. Ahdot ei seilaa kiihdyttäessä.
Onhan se ihan pirun helppo kattoa tuolta ratin takaa sinne kelloon

Mutta tänään käytin sen solenoidin siitä lohkon etupuolelta irti ja putsailin sitä vähän ja siinä samalla niitä letkuja puhaltelin niin se alipainekellon on kyllä kunnossa.
Mutta vissiin tämä on vain lopun alkua..