Melko tarkkaan 321t mittarilukemassa tehty hieman huoltoa:
Eteen Meyle-HD koiranluut, Redstuff palat, vasen vetarin ulkopää ja oikealle koko kanki, laatikkoon öljyt, BC Racing alusta. Asennuksista, tiloista jne sonnan jauhamisesta kiitokset taas kerran Dukelle. Itse taas lähinnä joojoo-miehen roolissa.
Takapäähän oli jostain syystä tullut BC:ltä normimitoilla sekä iskarit- että jouset. Ne menee vaihtoon, miksi vaihtaa toimivia uusiin samanlaisiin joten otan maanantaina yhteyttä Mamasaniin. Keula jätettiin (ainakin toistaiseksi) suurinpiirtein samaan korkoon kuin KW:lla, ehkä hieman alempana kuin ennen, katsottava tarkemmin sitten kunhan takapään saa oikeilla spekseillä. Nyt napattiin takaa samoilla tulilla alemmat säätöprikat kokonaan pois välistä mutta eipä tuota sen kummemmin huomaa.
Heräsin torstaina ajatukseen että varmaan pitäisi kohta kesäpyöriä suunnitella alle. Pahimpaan paniikkiin hieraisin Nebuloista kehien ulkoreunat pikaisesti mataksi ja vetelin pihavajassa Hammeritet pintaan ja yöksi kylppäriin kuivumaan. Perjantaiaamuna puoli neljä kello soimaan ja ennen duunia vanteet kasaan, vanteet ja renkaat autoon ja ekan duunikeikan jälkeen heitin Autotekiin yhteen naitettavaksi. Eihän ne värit kehän pinnassa pysyneet, asentaja sanoi että renkaan kun heitti paikoilleen niin maalit kuoriutui mukana. Ei auta kun katsoa peiliin

Noh, josko ensi talven aikana kehät oikealle maalarille.
Puskurit, helmat ja listat on edelleen asentamatta koska helmojen yläkiinnikkeet on saapumatta. Kattoo jos huomenna viitsisi vaihtaa edes nuo fl-takavalot... Nappasin kuitenkin nahkeen räpsyn paskaisesta keskeneräisestä kulkuneuvosta, onhan sentään fillarit vaihdettu ulkonäköön liittyen. Nebulat pulskalla 49 offsetilla, joten edessä 16mm ja takana 20mm spacerit:
