Kaikenlaista enemmän ja vähemmän aikaa vievää nysväystä tullut tehtyä.
Kuten vaikka kaasuvaijerirullan kotelosta tavaran poistamista bensakiskon/suutinjohtojen näkösuojan kohdalta ja etuspoilerin hioin jos siihen sais värin samalla kun konepeltiin tulee uusi pinta. Konehuone kaipaa oikeastaan enää puolien suojakoppaa ja LH:n johtosarjan läpivientikuvia rintapeltiin. Jostain kalasteltava moinen kumi, aiemminhan siinä oli tyylikkäästi mustaa ilmastointiteippiä

Sen jälkeen vois kehdata ottaa paremman kuvankin siltä osastolta.
Tänään otin liikennekäyttöön ja kävin pienellä koeajolla. Ei siinä mitään yllättävää, liikkuu ja pysähtyykin

Etujarrut mahtuvat olemaan ilman vanteeseen ottamista normaaleissa ajotilanteissa. Bensansuodattimet vois vaihtaa ennen enempiä ajeluita ja tietysti uutta ainetta tankkiin. Vähän on käynnissä vielä sen oloista oiretta, ellei johtosarjaan ole iskenyt jotain häikkää. En muista olenko edes vaihtanut suodattimia ensimmäisen kasauksen jälkeen. Kun on ajanut -92:lla eli remmiturbolla ja eilisestä lähtien taas tämän topicin valkealla, tuntuu englantilainen aivan liian myöhään heräävältä. Luulenpa siis, että remmin laitan kiinni tuli isompaa turboa tai ei. Ajettavuus koneen luonteen puoleen on kuitenkin niin paljon parempi -92:ssa.