Perjantaina työnnettiin valkea taas sisälle töiden jälkeen.
Kokosin bensapuolen ja paineistin sen, eikä vuotoja ollut. Vinokoneen korin ja tinakoneen koneen painelinjojen liittimet on molemmat urospäillä, joten joutui tekemään pieniä muutoksia. Porasin korinpuoleisen pään naaraaksi ja sovitin sen tinakoneen kiinnitysmutterin sisälle. Jatkoin vähän sähköjen kanssa ja näppäilin kaikkea pientä.
Tänään päivällä otin englantilaisesta päästöt katsastusta varten ja jatkoin valkean kanssa. Kävin ostamassa siihen pakoputkitarpeet. 2,25" etuputket, häntään 2,5" ja muuten 3". Simonssin 420 ja 500 pitkät ovaalit pöntöt tähänkin. Katiksi meinasin kokeilla korissa aiemmin ollutta pientä pönttöä. Jos vaikka sais kutosen kanssa toimimaan tarpeeksi hyvin
Sähköt on nyt kytketty, laitoin koneeseen öljyt ja suodattimen, tein ylävesiletkun, täytin jäähdytysjärjestelmän, tein kaasuvaijerin yhdistelemällä 700 ja 240 vaijereita, päivitin boksiin suuttimien koot ja kokeilin käyntiin. Lähti hyvin kunhan pienensi starttimäärää, E85:lle tarkoitettu oli pikkasen liikaa

Liikkuu myös eteen ja taakse mitä lyhyesti kokeilin. Josko huomenna sais tehtyä koeajon työpaikan pihalla.
Illalla olikin sitten sinisen vuoro.
Sain siihen viikolla polkimet ja laitoin paikalleen ne, kardaanin, kytkinvaijerin, uuden bensapumpun ja suodattimen. Bensalinja jäi vajaaksi suodattimen päästä, koska vanhat kamppeet oli otettu pois katkaisemalla linjat enkä muistanut päivällä ostaa sopivia liittimiä. Sen verran katselin perussähköjä, että valot suurinpiirtein toimii kuin myös lämppärinmoottori ja pyyhkijänmoottori. Peileissä ei ole mitään eloa ja oikea takasähkölasi ei liiku. Joku kytkentä on tehty kohilleen, koska mittariston merkkivalot syttyy myös ykkösasennossa.