Tuo on oikea asenne jos ei muuten niin vittuilun vuoksi eteenpäin eikä anneta periksi. isokäsi täältä projektille nythän ei puutu kuin loput 
kiitos

eilen ei oikeen edistynyt mutta pakosarjan sekä turbon laipat saapui kkd motorsportilta.
siistiä jälkeä saa kun kkd tekkee osia.
960 syyläriki on nyt tallissa ja pitäs viiä se ja 740 syyläri kenno huoltoon siitettäväksi.
en tajua miten voi hukata vaihevivun sokan prkl..
taas saanu mittailla aika paljon ja loppu tulos on se että luovun 120mm paksusta välijäähystä. 100mm menee niin paljon nätimmin paikalleen.
suunnittelin ilman putsarille "kylmää" ilmaa siten että puskurista ottaa sen vänkärin puolella olevan ns hinaus raksin läpän pois ja siitä jonkilainen tuuli tunneli putsarille. eikä ole ajatus ohjata jotaki tiettyä reittiä ilman virtausta vaan jätän ympäriltä kaikki auki... tekis mieli kokeilla ejektoria ilman putsariin...
muutenki oon koittanut miettiä tuota jäähytys hommaa sillain että kestää painaa kaasua sillain että ei tuu ongelmaksi lämpöjen nousu.
huomenna ois tarkoitus ostaa pako sarjaan supistajat ja vetää prässissä solomuun sillain että ne passaa pakosarjan laippaan.