740 volvosta vaihdettu kone b230et 242:seen ja mietitty peratakko motronic johdot ja vaihtaa vaiko hommata megasquirt ja päädyin megaan. konetta laitettu ihan vähän... lastu,ahdot,putki,sähkö-flekti.. eli ne perus pienet viritykset. mega sen takia että on sitten valmiina kun ruvetaan konetta kunnolla laittamaan

protopartsilla olis Ms2V3.0 ja Ms2v2.2 mitä oon kattellu valmiina koottuna. mitäs mieltä porukka on protopartsin osista ja noista megoista.
sitten löysin autotune sivuilta valmiita ms2v3.0 ja joku ms2v3.57.. vähän kalliimpaa sielä mutta onko jollakin kokomusta heidän osistaan? itse en tule megaa kaasaamaan. toinen vaihtoehto että ostan rakennussarjan ja vien tuttavalle koottavaksi jos tulisi vähän halvemmaksi.. megalla olis tarkoitus ohjata myös sytytystä että ahtopainekin. kaikki vinkit ymt on hyvä ja ehdotuksia ymt.
Sitten että mitäs kaikkea nyt pitää hommata muutakun boxi, protopartsilta saisi ostettua valmiin johtosarjan jossa tulisi joitain antureitakin.. 850 kaasuläpänasentotunnistin? mitenkäs kun on mulla toi pystyjakaja jossa on se joku anturi voiko siitä ottaa trikkeröinnin ettei erikseen tarvi tehdä.?