Ihan mielenkiinnosta meinasin kysellä... Onkohan kellään kokemusta b5234t:n Squirttauksesta tai tietoa miksi tuota ei kannattaisi tehdä

Mietiskelin vaan kun lastuttamalla luvataan yleensä n. 270 heppaa ja 400Nm vääntöö. Ei tuo periaatteessa kuitenkaan ole muuta kun lisää ilmaa ja bensaa koneeseen. Hintaa lastuttamisella taitaa olla yleensä 500-600€, itellään sattuu olemaan ms II ylimääräisenä hyllyssä joten tuolle ei hintaa tulisi mitään. Saisi lähtörajoittimet yms toiminnot kylkiäisinä toimintaan.
Anturoinnin voisi pitää alkuperäisenä paitsi että MAF vaihtuisi MAP anturiin. Onko tuossa koneessa muuten VR vai Hall anturi kampiakselilla? Ahtopaineen säätö tulisi perinteisellä "turbo ruuvilla". Laajakaista lamdan kun vielä investoisi niin avot

Niin, kilpakäyttöön on tulossa eli kaikki saastehärpäkkeet voi unohtaa
