Aiai iteki haaveillu tämmösestä komposta vanha volvo ja kiertävä kiertomäntämoottori. Äänimaailmassa pieni ero vinokoneen pörinöihin.
Lisäkuvia ja turinoita odotelles. Kuinka paljon tossa nyt on voimaa?
Ahdinta kylkeen vaan 
On niin sekaisin nuo kaikki kuvat, että vaatii pientä askartelua, mutta kyllä niitä vielä tulee. Huomenna on aika leimakonttorilla, eikä mitään esteitä pitäisi olla läpäisemiselle. Kunhan saan itse auton ajoon niin sitten ainakin tulee kuvia nykykunnosta. Kaverihan tätä on tosiaan askarrelut, ei riitä omat aika saati kyvyt moiseen. Ja tosiaan, ei se sitten lopulta ihan niin pieni projekti ollutkaan...
Voimat meni siinä mielessä hassusti, että ilman mitään kikkailuja oltiin kaksi heppaa yli ihan luvan kanssa sallitun rajan. Lappuun tuli 185,3 hp kun sallittu on sen 186. Moottori on high power versio, eli tehoja pitäisi olla 230 hp. Autossa on Mazdan orkkis ECU ja suurin osa johtosarjasta, mutta ilmeisesti väylän varrelta jotain puuttuu ja mitä todennäköisemmin on vikatila päällä. Oikealla moottorinohjauksella koneesta saa irti 250 heppaa, mutta ei sen enempää. Nykyisellä ECUlla ei käytännössä tämän parempaan pysty, joten eletään nyt ainakin hetki tämän kanssa. Mazdan johtoihin saa aika helposti aftermarket ECUja, joten josko siinä olisi sitten seuraava päivityksen kohde kun saa taas vähän rahaa kasaan. Käyrät on kyllä kertakaikkisen hienoja, vetää muuten ihan oikeasti alhaalta!

Jos tehoa alkaa tekemään mieli lisää niin moottorinohjauksen jälkeen aletaan suunnittelemaan kolmatta roottoria. Ahdinta ei tule!