Sovittiin sitte eilen viemäriremontista.
Tää mökki on tehty -52, 2+kellarikerros, joku 270m2 ja vielä varsin hyväkuntonen. Tota viemäriremonttia oon tuumannu jo muutaman vuoden, mut saamaton kun oon nii on jääny. Naapurista oli mossahtanu runkoviemäri, valurautaa, ja sitä ol korjattu tää viikko. Sukittamalla ja metrin pätkä vaihtamalla.
Siel oli ollu puhetta et tää mökki on saman ikänen niin ukko soitti, että saako tulla ilmasiks kuvaamaan. No totta hitossa ilmanen on halvempi kun 750e. Katottiin video et ei oo meillä vielä puhki niin teki tarjouksen sukittamisesta, mistä maksettavaa jäis kotitalousvähennyksen jälkeen vajaa kaheksan tuhatta. No sehän passas ja sovittiin remontin alku reilun viikon päähän. Tuovat kemiallisen huussin tontille nii ei tartte lähtee aapeeseelle skeidaamaankaan

Ai nii, on ihan iso suomivirma eikä ensimmäistäkään ulkomaanelävää palkkalistoilla, takuutakin lupas pitkälle ens vuoskymmenelle.
Tuo homma kun pois päiväjärjestyksestä niin enää juur tarviis muuta kun tehostaa kellarikerroksen ilmanvaihtoo kun siellä saunaosasto... Mut mitäs mä siitä ymmärtäsin kun oon vaan tyhmä rakennusinssi