Kävin pari viikkoa sitten hakemassa oulun sähködieselistä boschin kannelle kaveriksi boschin pyörijän. Ei sattunut olemaan just volvoon passaavaa pyörijää, mutta joku vastaava joka pitäisi olla muuten sama, mutta rajoitin on 6500 rpm

, kun volvon pyörijässä on rajoitin 6200rpm.
Tuli käytyä tuossa myös Oulun automuseon rompetorilla josta tarttui vaikka mitä mukaan mm. 240 mittaristo jossa oli iso kierroslukumittari paikallaan ja mukana tuli pikku kello johtoineen.

Tuolla pikahuollossa kyselinkin 240 kierroslukumittareitten erilaisuuksista ja selvisi, että tuo ostamani mittaristo oli vm-92 240 volvosta eli siinä on kiiltävä mittaritaulu ja oma volvo, kun on vm-88 niin siinä on mattapintaiset mittaritaulut. Noh pitää mennä nyt tuon virheen kanssa jonkin matkaa.
Tilasin tässä joskus volvoon cvi:ltä ylä ja alavesiletkun ja 240/740 imuvaijerin + kuoren ja tuo vaijeri ja kuori jäi tilauksesta pois, kun ei sillä hetkellä sattuneetkaan olemaan varastossa. Maksoin paypal:illa ja cvi:llä lukee, että eivät toimita jälkitoimituksia, että jos jotain jäi tulematta niin laita uusi tilaus. Pitäisi ilmeisesti laittaa viestiä, kun vaijerit jäi tulematta, mutta ei ole tullut vaijereista rahoja takaisin vai pitääkö vaan laittaa uusi tilaus menemään. ?
Ostin myös taannoin motonetistä uuden syylärin volvoon. Järjestelmässä lukee, että tarkista, että paketissa on tulppa flektinanturin reikään. Eka syyläri tuli ja ei ollut tulppaa paketissa. Toinen syyläri tuli eikä siinäkään ollut tulppaa mukana, mutta tulpan tilalla oli reikään sopiva flektinanturi
Tänään asentelin uuden syylärin+letkut paikalleen. Vanha alkoi olla jo aika risa.


Täyttelin järjestelmän ja tarkistin, että ei näy vuotoja. Kävin pitemmän lenkin ajelemassa, että loput ilmat lähtisi järjestelmästä.