Volvo on vieläkin korjaamolla, eivät ole ehtineet siihen syventyä kun on varattuja aikoja jonossa koko ajan. Egr:n lisäksi on kuitenkin ehditty vaihtaa yksi ruiskusuutin kun oli kuulema rikki. Vieläkään ei käy kunnolla. Arveluita viasta on joitain, esim. Jakohihna olis hypännyt hampaan, mihin en kyllä usko. Se vaihdettiin koneen ollessa irti autosta ja rullat kiristettiin kunnolla. Sähkösarjassa voi olla vikaa, mutta kun se toimi ihan moitteetta noin. 500 km.
Tässä näytti käyvän ihan niin kun alunperin pelkäsin. Kun noille sähköille ei itse mitään mahda niin sitten ollaan korjaamoiden ja niiden aikataulujen armoilla. Toivottavasti vika löytyisi pikapuoliin, hankaloittaa elämää aika lailla tämä yhden auton varassa oleminen.
Tänään tuli tieto, että ykköspytyssä ei ole puristuksia. Rikkinäinen ruiskusuutin on ilmeisesti ruiskuttanut liikaa polttoainetta ja polttanut ainakin venttiilin, toivottavasti ei mäntää.
Pitää hakea auto pois siniseltä, eivät ehdi sille mitään tekemään aikoihin. Puhumattakaan mitä se maksais. Tutkitaan asiaa lisää kaverin pajalla. Onneksi hänellä on kansi- ja moottorikoneistamo, eikä esim. Verhoomo.