Noniin, pari kaveria vaihtoivat noi puslat ammattikoululla ja pakko sanoa että tuli hyvä ajettava taas. Kamalan tiukassa eivät edes olleet. Induktiolämmittimellä muovi pehmeäksi ja ilmeisesti jonkun auton kampiakselin lukitustyökalulla ( puolen metrin varsi jossa pää O-kirjaimen mallinen, sopi just puslan ympäri) väänsi irti. Samalla löytyi roll-over venttiililtä hapertuneet letkut jotka uusittiin.
Olikin aiheellista uusia


Jenkkiparkit väsäsin myös pariviikkoa sitten. Toteutin näihin eurovaloihin niin, että irrotin vilkun lasin ja leikkasin vilkun ja parkkivalon väliseinän irti. Sen jälkeen porasin alaosaan reiän,johon mahtuu lasikanta polttimo. Alkuperäiseltä parkkivalolta ryöstin virran näille. Ylhäällä on alkuperäisellä paikalla oranssi ledi, joka sattui olemaan sävysävyyn oranssin lasikantapolttimon kanssa.
Tässä todistetta, valo jakautuu tasaisemmin kuin kuvassa. Kännykkäkamera ei vaan ole paras kuvausväline. Vitosen budjettiin aivan hyvät tuli.

Huomenna ajattelin irrottaa katkenneen käsijarruvaijerin kun paikallisessa arpoivat kahesta vaihtoehdosta. Onko näihin useampaa muka?

Lähiaikoina teen myös keväthuollon, sisältäen moottoriöljyn, kaikki suodattimet, tulpat ja ehkä virranjakajan, pitää katsoa miltä se näyttää. Hieman tuntuu puutuvan kovemmassa vedossa ja tyhjäkäynti häröilee joskus. Tulpilla on ajettu nyt joku puolisentoistavuotta ja reilu 20tkm (20e ngk, niin sama vaihtaa tiheämmin). Ilman- ja bensansuodattimilla 40tkm ja 2,5v.