Ardicin kanssa oli viimeksi ongelmia kun kirjoittelin, tänään oli tarkoitus selvittää tuo ardicin huono toimivuus.
Purettiin yhdessä puskuri pois, ja perehdytin mekaanikkoa tämän mallin lämmittimeen. No selvis ettei kiertovesi pumpussa olekkaan vika

Google auki ja VRCF sivut auki ja tämä alkoi tutkia tarkemmin.
Ylikuumenemistermostaattia en ehtinyt edes sanoo niin, lämmitin oli jo vaihtanut paikkaa


Mittasi poltin putken pituuden ja leikkasi 5mm pois ja suurensi liekkivahdin reikää 3.5mm > 4mm.
Sitten lämmitin nippuun ja koe testaus, no ei lähtenyt tulille

koitettiin useampaan kertaa mut ei, mielessäni oli et vaikuttiko polttoaine-suodattimen vaihto siihen? Kun se vaihdettiin ekana. Vikakoodiks antoi Cem-5f40 eli polttoaine pumppua. Asentaja avasin kattilan uudestaan kun sieltä kuului ekalla kerralla ylimääräinen ääni, joka johtui siittä kun johto otti puhaltimen mustaan osaan kiinni. Mut tämä ei vaikuttanut siihen, hetki mietittiin et missä vika? Sit tuli ittellä mieleen et samat oireet kun ylikuumenemistermostaatti oli rikki, katsottiin johto liitokset ja asentaja puristi liittimiä kasaan siihen tarkoitetulla välineillä. No perkules nyt lähti pöhiseen

ja kävi nätisti

ilmeisesti noi kaikki oireet johtu huonosta liittimistä.

Sitten asennettiin Ctek ylläpito laturin johdot, johon tuli väliin vesitiivis sulake rasia.

Molemmille jäi hyvä mieli, lämmitin toimii ja asentaja oppi ardicin tunteen

eberiä ja webastoja enimmäkseen korjannut.
Jossain vaiheessa jarruremppa taakse ja jarrunesteiden vaihto, kun vesipitoisuus on liian suuri.