Vaikka varsinkin jokkismiehet noista "pikkulohkoistakin" taikoo isoja tehoja, nii valitettavasti se edullisin / järkevin tapa lienee tosiaan kokonaisen tekniikan vaihtaminen. Turbotekniikkaisia autojakin saa jo alkaen 500€, jolla ei vielä tuosta b200k:sta ihmeitä taiota 
Kireä vaparikone on kiva......mut sellasta ei pikkurahalla rakenneta.
Se ei tietenkään sitten ole harrastamista, valmiin ostaa. Toki siitä on hyvä jatkojalostaa
Itellä on tuo b200k vähä hiposteltuna, huomattavasti pirteämpi se on mitä vakio.
Sekin saa väistyä, tilalle luvassa B230
Ite arvostan vapareita viritettynä, tuo mukanaan omat haasteensa rahallisesti niin kuin rakenteellisesti. Ei niitä hirveästi edes ole loppupelissä. (pelkkiä nokan vaihtoja ei lasketa)
Turbolla saa helppoja ja halvempia hevosia

B200k ja kansipahvi palaa. Jakohinnassakin km täynnä. Tässä yhteydessä ottaa kannesta 1-2mm pois, d-nokka, peltisarja. Auto talvikäytössä, joten tuuletin pois. Nokka ja pakosarja 150e ja muutenhan ei työ tunnit lisäänny. Mitä tulee maksamaan lisä 1 hv?
Jos jostain saat D - nokan ja peltisrajan 150€ yhteishintaan niin tänne kans. mielelläni hyllyyn otan varalle
kannen höylyy on jotain 40€ luokkaa, D - nokka siinä 60-80 välillä, peltisarja uutena 200€ luokkaa + uudet remmit, tiivisteet yms äkkiä sille kertyy hintaa