Joo, Watt-linkin korvakkeiden hitsaus, vol.2

Pistin renkaat kiinni, niin näky oli suorastaan pelottava

Kumma juttu, vaikka mittasin miten, niin vinoon meni melkein 2cm. Onkohan kaaret sitten niin epäsymmetrisesti hitsattu, että toinen rengas ei enää mahtunut kaaren sisään ollenkaan..
Vasen:

Oikea:

Eihän se auttanut kun repiä irti kaikki hitsaukset, juuri kun eilen ajattelin että hitsaanpa vielä illalla saumat kunnolla, kun olivat vielä hefteillä kiinni kaikki

No ihan hyvä juttu että ne piti ottaa pois, oikeastaan. Uudet paikat tuli nyt kohdalleen, ja ~3cm ylemmäs, joka on hyvä juttu, ajokorkeutta haettu vähän paremmin uudestaan, auto ja akseli laitettu tarkasti vaateriin vesiletku-vatupassilla, ilman kunnollista vaaka-asentoa olisi ollut mahdotonta tehdä tuota wattia kunnolla..

Yläasentoa joutuu vielä avaamaan tuosta palkista, kun tuli nuo karvakkeet paljon korkeammalle.

No, työt loppui sitten siihen, että hitsauslanka loppui

Ajattelin että jotain on pakko vielä tehdä, niin tulipa sekoitettua vähän maalia.

Nyt on oven nurkka kunnossa taas.

Takalattiat on kyllä oikea häpeäpilkku autossa

On kyllä niin luokatonta hitsaamista, palaa palan päälle-malliin, ja kaikki viimeistely alapuolelta unohtunut. Syyllinen löytyy peilistä


Nuo alkuperäiset mätäpaikat, nyt massaa enää vaille.


Panhard korvake lähti akselistakin.
