Kiitos kiitos kiitos

Kyllähän tuon kanssa on saanut töitä tehdä hiki hatussa, vaikka sitä ei autoa ulkoapäin katsoessa millään uskoisikaan

Sähkökaaviot pelittää kuin unelma, syttypuolella ei ole nyt sitä etuvastusta ollenkaan, kun en sitä saanut mistään. Tuntuu toimivan ilmankin ihan hyvin.
Moottori toimi nätisti, kerrankin ikinä

Lämmöt kesti tasan 82'c (sekä öljy että vesi) kokoajan, oltiin sitten maantiellä vauhdissa tai Lahden helteisissä liikennevaloissa jumissa, ei ollut ongelmia että alkaisi keittämään ! Tulihan sinne nyt päivitettyäkin tuota palikkaa; Uusi syyläri ja lämppärin kenno (kiitos
Vkona ja
Luigi81), uusi vesipumppu ja oikeanlainen termostaatti, ja lisäksi tuo sähköinen vesipumppu ja sähköflekti, jotka toimii pakkosyötöllä tarvittaessa. Öljypaineet pysyi melkein kokoajan n.5,5-6,5bar kohdilla, eli se kiristetty rajaventtiili pumpussa pitää nyt kaiketi tasaisesti paineet päällä, ja öljypohjaan tehdyt loiskelevyt toimii myös, yhtään kertaa missään ei tulikuumalla öljylläkaan paineet lähtenyt laskemaan mutkissa, eikä öljyvalo välky missään olosuhteissa. Ja
Denso:lle
ISO kiitos kytkimestä, joka pelasti koko reissun

Auto oli kärsinyt tuosta 3kk seisonnasta muutenkin, vanhat sähköt oli kaikki pilalla, vanhat releet konehuoneessa hajonnut jne jne. Tuli vähän kiire kun noita vikoja piti vielä alkaa selvittämään perjantaina illalla, ja la aamuna oli tuo lahteen lähtö. Onneksi oli motonet auki iltaan asti. Jarrutkin oli kutakuinkin kadonnut, laikat umpiruosteeessa.
Eilen ajeltiin vähän säätöajoja ja sain sytkät nyt tuntumalla silleen, että kuormassa ei enää sitä ikävää kalkatusta kuulu koneesta, liekö tuo juurikin nakutusta on. Nyt vaan hakemaan syöttöpuolelle jonkunlaisia asetuksia. Autohan on nyt vielä SU:illa, kun webruihin tarvii tilata osia vielä jotka unohdin kokonaan, ja konehuoneeseen tarvii myös pilkkoa tilaa jota en kerennyt tekemään.
Ensimmäinen kesä, jonka näillä näkymin saan nautiskella ratin takana, eikä auton alla hitsaamassa

Jeah
