Joo. Nuo webrut taitaa olla jostain jokkishommista minulle myyty, ihan kiva että myyjä ei sitä vaivautunut kertomaan

että ovat kasattu "jäteosista"..
152 kannet messinkikohoilla



38 kurkut, no onhan ne tavallaan




Omaa vikaahan se on kait, en sillon talvella vielä pahemmin ollut noiden sielunelämästä perillä, enkä päässyt kaasareita näkemään, kun postitse tulivat. Kyllä noista kalun saa, kalliiksi vaan tulee kun kaikki menee vaihtoon.
Keulalla on ihan järkky räminä jostain, en vaan löydä. Mutta löysin yhden räminän kuitenkin, oikea jarrukilpi on ihan mätä ja irti melkein.

Virittelin sen tollaisella ammattitason korjaussarjalla kiinni, että pysyy paikallaan tärinässäkin

Samalla sain päähänpiston:


Vähän tuo ulkonäköä, tuo on pitänyt tehdä jo pitkään.


Jees ilme

Ovi menossa vaihtoon, ja takahelmapelti vaatii töitä kun joskus kerkeää

Konepeltikin pitäisi joskus tehdä valmiiksi asti kai

Räppäsin kuvan samalla tuolta auton alta kun jarruja fiksasin, tuosta lootan kiinnityksestä. Kun loota vääntyy sivuun joka kerta kun antaa kaasua ja kardaani hakkaa tunneliin, mitähän tuohon keksisi, muuta kun suurentaa tunnelia


Niin tulihan sitä tänään väännettyä nyt se laadukas synkkamittari

Tässä tarvikkeet mitä piti ostaa, minun pussille sopiva hinta.

Ja valmis mittari. Pitää liittää toinenkin letku kun saan webrut kiinni joskus, niin saa 4:lle kurkulle letkut.


Säilytystä varten saa myös kasattua


Neste pitää vielä selvittää mikä olisi hyvä.. Pääsee laittamaan SU:t synkkaan.