Eipä oikein työt nappaa.. Keli on pa**aa kokoajan ja päätä särkee kokoajan.

Jotain pikkuista pientä taas näperretty kuitenkin. Simpukkaa niputin, se on ihan romu. Jos säätää väljät pois, niin se hirttää keskellä liikerataa kiinni pahasti, ja "ratti suorassa" tuntuu selvä pykälä, ihankuin laakeriin olisi kulunut kuulan jälki. Se on mitä on nyt.. ainakin öljyt pysyy sisällä nyt.
Avatessa meni kierre solmuun ihan huolella. 2 tuntia piti viilata että alkoi kulkea, ja vieläkin ahdistaa, paukulla sain mutterin paikalleen.

On muuten hyvä töhnä tuo bilteman tiiviste.


Loput ohjauksen osat kanssa huollettu. Ja noita etuakselin osia aloin kattelemaan.

Uretaanit on ihan pilalla.. Eikä ole montaa vuotta ollut edes paikallaan

Yksi on kutistunut/kulunut väljäksi, melkein kaikki on kovettunut ja halkeillut pilalle

En tiennyt että nuo voi hajota tuollalailla.. Liekö saanut kuskin puolella jarrunestettä tms


Kiinasta tilasin uudet lukot konepeittoon, 4.5€ piti köyhtyä, ja sparcot tuli


Tänään turasin tuota kardaanitunnelia vähän, sekin piti lopettaa kesken kun ihana sade tuli pilaamaan kaiken vaihteeksi taas.

Katselin että tuon pidemmälle ei ole syytä leikata, koska jos suurennan koko kapean kohdan tunnelista, niin verhoilukin menee uusiksi, eikä siihen riitä raha ja aika ainakaan.

Jotain tuon tyylistä hahmottelin. Laajentaa se sädettä 1cm suunnilleen. Kyllä sinne jo pitäisi mahtua. Jos vielä kolisee niin sitten syy on jo muualla.

Huono homma kun en saa etukardaania enää ollenkaan ulos tuolta, en muista miten sen sinne sain painittua, tarvike kannatinkumi ei lähde laakerilta pois millään ainakaan ehjänä, laakeri ei lähde kardaanista

Mietinkin, kun katselin tuota tilantarvetta, niin alapuolelle jos tekisi sentin matalemmaksi tuon tunnelin lattian, niin sitten laippa taitaisi mahtua takakautta tulemaan.. Ehkä avaan tuon lattian ja muokkaan, alakautta.

Sade alkoi ja sisälle piti mennä, jatkoin vielä vähän vihdoinkin tuota etukelkkaa katselin. Pohjalevyä vähän hahmottelin, 5mm levy


Nuo päätyvasteet, mitälie onkaan, toinen oli puhki, ja revin sen auki, niin sieltähän tuota mätää löytyi ihan huolella, yllätys.

Siistin jonkun hienot räkähitsaukset ja ruostekivet pois niin tuolta näytti.

Nyt siinä on paikka 3mm levystä. Pitäisi kestää.

Toisenkin puolen avaan samalla tavalla, vaikka se ei ole puhki. Teen nuo vastepinnat vähän eri tavalla samanlaisiksi molemminpuolin. Silleen ettei ne enää kerää likaa ja vettä koskaan.
Millä tuo akselin sisäpinnat kannattaa maalata ??