http://www.hifikulma.fi/epages/Kaupat.sf/seca432284473/?ObjectPath=/Shops/FOHI/Products/SinustecST130Mulla oli vanhassa kasipätkässä mankan perässä suoraan, tykkäsin. Tohon hintaan ei voi paljon parempaa toivoa.
Itse vetäisin 50mm2 kaapelit.. jos et jaksa niin osta konttiin joku AGM akku. Sitten riittää 35mm etu-akulta taka-akulle, hyvin kulkee latausvirta. Taka-akulta sitten vahvistimille niin isot piuhat kun mahtuu. Muista kunnon maadotukset vähintään yhtä paksulla kaapelilla kuin virta, hio maalit maadotuskengän alta että on peltiä vasten.
Jos päädyt lisä-akkuun, niin muista sulake etu-akulle max 30cm päähän akusta, sitten taka-akulle sulake ennen akkua max 30cm päähän, ja siitä kun vedät vahvareille vielä johdot niin niihin väleihin sulakkeet. Eipä ainakaan pala auto

Toki jos oikein laiska olet, lyöt lisä lankun kiinni ja katsot yleismittarilla mitä näyttää voltit kun soitat. Pääasia että pysyy 12voltin yläpuolella muuten sanoo vahvistimet poks. Sekin auttaa jo asiaan paljon kun maadotat etu-akun 50mm2 kaapelilla, vedät laturilta etu-akulle 50mm2 kaapelin ja maadoitat koneen sekä laturin runkoon 50mm2 kaapelilla.
Mulla on tällä hetkellä etu-akku maadotettu 2x50mm2 kaapelilla runkoon, laturi 1x50mm kaapelilla, kone 1x50mm2 kaapelilla ja laturilta etu-akulle 50mm2 kaapeli. Etu-akulta taakse 50mm2 kaapeli, ja takana 4x Ground Zeron pikku hifiakkua kytkettynä toisiinsa 2cm paksulla ja 4cm leveillä alumiinilaatoilla. Jokainen akku maadoitettu runkoon erikseen 50mm2 kaapelilla ja taka-akuilta vahvarille 50mm2 kaapelit. Silti mulla tippuu jänöt alle 12v täysiä soittaessa vaikka auto kävisi

Mutta joo.. Itse tekisin niin että antaisin olla 35mm2 kaapelin, ostaisin taakse jonkun perus edullisen AGM akun jonka maadottaisin runkoon 2x50mm2 kaapelilla ja siitä vahvareille niin paksut piuhat kuin mahtuu. Ja vielä etu-akulle ja koneelle 50mm2 maadotukset ja laturilta 50mm2 piuha etu-akulle. Ja osaatko muuten säätää vehkeet kunnolla?
Sori sekava teksti oon väsyny..Ja muuten mitkä vahvistimet sulla nyt siis on ja mikä subi?