Mikäs se "oikea" säätö tällä kertaa sitten on, kun tässä uudemmassa vaijerissa ei ole sitä "teräsholkkia", joka oli vanhassa"?
Siis uudesta vaijerista puuttuu se vaijerin päällä oleva teräsholkki? öööh....
Jokatapauksessa, korjausopas sanoo Kickdown -vaijerin säädöstä näin:
"
kickdown-vaijerin säätö on oikea, kun rajoitin tulee säätöholkin päästä ulos 0,25-1,0mm. Kaasupolkimen ollessa pohjassa tulee rajoittimen puolestaan olla 50,4-52,6mm ulkona, joten tähän tarkastukseen tarvitaan myös apulainen. Suorita säätö tarpeen mukaan säätöholkin muttereita avaamalla ja holkkia kiertämällä. Ellei vaijerin säätöä saada oikeaksi, on vika joko väärin säädetyssä kaasuvivustossa tai väärään kohtaan puristetussa vaijerin rajoittimessa"
Luulisin tuon "rajoittimen" nyt tarkoittavan sitä teräsholkkia. Periaatteessa ei kait ole muuta keinoa, kuin hakemalla hakea oikea säätö ja merkitä se vaijeriin.
Tietysti jos tarkasti nyt tietäisi, minkä mittainen vaijeri sinulla on yms. voisi joku jolla on samanlainen vaijeri jo kiinni, mitata oikean mitan teräsholkin paikalle.
Kun eikös näissäkin ollut useampaa erilaista vaijeria saatavilla?
Hiekkalaatikkoporukka menkää muualle nahisemaan, ratkastaan tämä kaverin ongelma nyt tässä jookos?