Karkaa purkuhommat taas käsistä.


Tuo muovikehikko on sitten viimeisen päälle hankalaan väliin tungettu, joutuu purkamaan ensin kaiken muun että tuon saa irti:

Malliesimerkki kyseenalaisesta suunnittelusta: Ruosteherkässä paikassa pultti, jonka toinen pää on muovin sisällä - ei pääse mistään pitämään vastaan. Kyseessä on etuvalojen kehyksen alempi sisempi kiinnitys. Toiselta puolelta ihme kyllä aukesi, tuosta pyöri tietysti läpi:

Dremelillä sain vingutettua mutterista suurimman osan pois niin lähtihän sekin:

Toinen esimerkki tekemättömästä paikasta: Kumityyny, jonka varassa lauhdutinkennon yläpää on.

Jopa muoviin kierretyt ruuvit olivat niin tiukassa että ei toivoakaan saada ehjänä irti kaikkia:

Parkki/vilkku/päivävalo/"miten nuo nyt milloinkin haluaa kytkeä" -umpiot ovat vähän heikossa hapessa, tuossa on parempi yksilö. Kuvassa myös H4 ja H1 umpiot, vänkärin H4 on alkanut hapettua kuten kuvasta ilmenee:

H4:t ja H1:t saa melko halvalla ihan uudet, parkkivilkkupäivävalot onkin sitten hankalampi tapaus.
Venttiilikoppa puhtaaksi puunattuna, vähän myös kirjaimia hioin kirkkaammiksi. "Kauhtunut originaali" on tässä autossa teemana muutenkin, menkööt tuollaisenaan



Tällainen annos arkipäivän inhorealismia tällä kertaa. Jatkunee ensi viikonloppuna.