Itse vedin 90 hv Hondan narusta käyntiin kun akusta oli kiehunut nesteet ulos joten eikös 40 hv Jammukin lähde tarvittessa narulla käyntiin?
Täytyypä tutkia joskus onko siinä sellaista. Ellei ehditä laittaa kiertoon tuota.
Clas Ohlsonilta oli nainen ostanut apustartterin ja ladannut sen -> veneelle kun mentiin, veneen oma akku ei jaksanut pyörittää starttia, mutta pilssiä kyllä.
Ei muuta kuin apukäynnistin kiinni ja uusi yritys... startti toimi hyvin, mutta ei meinannut lähteä käyntiin. Vasta kun tarpeeksi kauan veivasi, niin lähti käymään.
Hyvin apuakku jaksoi, vaikka sai varmaan parikymmentä kertaa veivata.
Ongelma tuossa on, että kylmänä (?) startti irroittaa pyörityskehästä liian aikaisin ja ei ehdi pyöriä tarpeeksi, huutaa "tyhjää" startti.
Mielenkiintoinen ongelma oli sitten se, että vesijäähdytys ulostulo lähinnä tiputti vettä eikä suihkuttanut kovaa kuten normaalisti.
Vähän epäröiden siinä sitten konetta lämmiteltiin ja ajeltiin, ja kun sitten vähän antoi lämpimänä kaasua, niin alkoi vesijäähdytyskin tuottaa vettä ulos kovaa eikä tiputtaen.
Joko siellä on ollut joku tukos, jäähyhmä tai sitten impellerin vaihto alkaa olla ajankohtainen.
Neljä vuotta tulee keväällä täyteen, joten eiköhän tehdä iso huolto, jos samalla vaihdattaisi impellerin.
Perushuollon tekee kivasti kyllä itsekin, tulee vanhat mopoajat mieleen

Meillä on muuten samantyylinen pumppu peräöljylle, hyvä on.