Jos löydät tuon liittimen ja se on suht helpossa paikassa, niin tee tälläinen mittaus sillä flukella, vaikka jo ennen liittimen avaamista.

Ensin tuo musta ja puna johtoinen mittari-mittaus
Tunkeudu vaikka jollain neulalla kakkoseen sieltä johdon ja eristekumin välistä, työnnä rele paikalleen niin, että saat vielä mittapiikin sinne jalkaan tai pökkää johdon pätkä releen kanssa sinne jalkaan ja johto törröttää sitten vähän ulkona.
Sytytysvirta päälle, mittaa jännitettä, kokeile kaikkia tasajännite alueita, koska väärä alue ei välttämättä näytä mitään.
Jos tuossa mittauksessa ilmenee mittarissa jännitettävoltin/volttien luokkaa, tarkoittaa se, että vika on tuolla välillä (normaalisti tuollainen väli ei hävitä jännitettä juuri yhtään, eli on luokkaa 0,0jotain)
Jos siis jännitettä löytyi, kaksi vihreää mittausta kertoo, että mille välille jännitehäviö jää.
Toki voit kytkeä rautanaulan siltä relekannalta akun + napaan ja katsoa, että mistä alkaa savuamaan, vika on todennäköisesti sitten siellä.