Asiaa!!
Onko mitään todellisia teholukemia olemassa, vai loppuuko suuttimet heti alkuunsa?
Ei ole lukemia isommalla paineella. Softaan ei koskettu lainkaan edellisistä pikkumitsun säädöistä. Ainoastaan ahtopaineen säädöllä haettiin tehot sallitulle alueelle.
Reserviäkin jäi vielä lähes 1.5 kw. Ilmamassamittari ainakin pohjaa isommalla kuormalla, kun pannuun saa painetta enemmän isolla vaihteella.
Kulku kyllä muuttui aivan eri planeetalle verrattuna 18T, joka kuoli aika aikaisin.
melko lailla alko kuumottaan kun hyllyssä olis ylimääräisenä Turboneticsin T3/T4, joka voisi olla juuri passelin pieni vakiopaikalle.
Mites tuo lähtee puhaltaan mitsuun verrattuna? Käyttöalue kaiketi lienee melko laaja 
18T antoi max paineen jo alle 2 500 rpm. Tämän kanssa noin 3 500 rpm paikkeilla on 0.6-0.8 bar ja 4 000 rpm on noin 1 bar, jonka jälkeen lähtee jyrkään nousuun ja lähes heti on 1.5 bar, jossa portti aukeaa jäykemmällä jousella.
Ennakkoa ja seosta säätämällä ahtimen heräämiseen saadaan vielä varmasti parannusta.
Orkkis Volvon katilla? 
Kyllä vaan - ja alkuperäinen malli on mikä / mistä lähtöisin?