Puutelistalla vain etuvastukset ja johdot sähköflektin ohjaukselle, muistaakseni lähes mistä tahansa purkuvermeestä olevat kampamalliset sisällä olevat liittimet käy luovuttamaan pinnit siihen LH:n kampaan ja sillä saa sähköflektinkin boksin ohjaamaksi niin ei tartte tehdä mitään erillisiä lämpöanturiratkasuja mihinkään.
Mielummin laittaisin suoraan korkeahomiset 240 johtosarjaan niin ei tervitse katkoa/lisätä johdotusta ja värkätä etuvastuksia. Jokainen tietty tekee niin kuin haluaa. Ja jos haluaa jättää/laittaa IMMun painepuolelle niin edes sitä johdotusta ei tarvitse mälvätä.
Sähkoflektin saa toimimaan 0 280 000 9xx boxin kautta kun johdottaa ECUn nastat 10 (1/2 nopeus) ja 11 (täysi nopeus), kuvassa 1 & 2 IN. Boxi maadottelee releen nastoja tarpeen mukaan, joka saa flektin pyörimään tarvittavalla nopeudella. Jos tällaiseen johdotukseen laittaa -5xx boxin niin kun kone sammutetaan niin flekti lähtee päälle ja pyörii niin kauan kun akussa on virtaa. Lienee jonkinlainen lepotilan maadotus juttu.
10: Low-speed pressure sensor, engine cooling fan
11: A/C Time-delay Relay, High-speed pressure sensor, engine cooling fan
