Joopa joo... Ei noita enää saa elvytettyä:

Käksävaijerit olivat aivan yhtä puuta, uudet oli onneksi odottamassa hyllyssä. Lyhin ja etummaisin vaijerinpätkä oli Boschin tekele ja pitemmät satuloille menevät vaijerit jotain Motonetin halpiskamaa. Boschilaista nippaa piti hieman rälläköidä, jotta mahtui sille tarkoitettuun koloon tuon toisen merkkisen vaijerin liitoskappaleessa:

Siinä vielä vaijerien haaroituspalikat, kuvattu takaa eteenpäin:

...ja edestä taaksepäin:

Tuossa vielä kuvan muodossa tuo mielestäni kovin kyseenalainen ratkaisu, vaijeri tekee lopussa mutkan ylöspäin:

Vänkärin takasatulan liukutapit eivät olleet vielä jumissa, mutta jostakin olivat ottaneet kosteutta ja ruostetta itseensä:

Tähän note to self: Edessä liukutapit ovat erilaiset, "kumivartinen" tulee alas (nuohan tunnistaa kannan muodostakin):

Muuten jarrujen liikkuvat osat olivatkin kunnossa. Takapalat piti kylläkin irrottaa hienosäätölekalla, mutta hyvinhän nuo alkoivat liikkumaan kun hieman laittoi rasvaa satuloiden ja palojen väliin.
Pakoputken vuosihuolto:




Joo... Josko sitä sitten ensi vuonna laittaisi ihan uutta palikkaa

Tai kahden vuoden päästä...
Hauskana yksityiskohtana käsijarrukahvan mekanismi kuskin penkin vasemmalla puolella on kerännyt melkoisen määrän penkin pehmusteita itseensä:


Yrittäkääpä muuten etsiä nettiautosta tms. 807, jonka kuskin penkki EI ole luhistunut vasemmasta reunastaan...
Vielä pääsee harrastelemaan:

Hyvin katsuri viat bongasi, tosin raidetangonpäistä en ole samaa mieltä - tuntuivat timmiltä minun mielestäni. Mistä herääkin kysymys, onko välys sisäpäissä vaiko peräti itse hammastangossa.

Etuvalojen (parkkien) toimimattomuus menee "työtapaturman" piikkiin, edellisen kerran keulaa purkaessani onnistuin hävittämään parkkien piuhat kokonaan

Ne on siis sellaiset "irtopiuhat" ajovaloumpiosta parkeille, liittimet molemmissa päissä...