Unohda kuituloksut. Ei istu yhtään 
Kuituiset on jo tontilla ja alkuperäisistä kolme aika huonokuntoista. Jos istuvat huonosti, siitä selviää istumalla tallissa pari iltaa lisää.
Hienoa jälkeä tulee!
Kiitos

Lokasuojan kantin jouduin uusimaan kokonaan. Sisäpuolelle hitsasin omat nimikirjaimet ja vuosiluvun vastaavan kohtaan kuin edellinen hitsari vasemalle puolelle.

Kuskin takalattiaan ei mennyt ihan niin paljon peltiä kuin oikealle puolelle. Toisaalta runkopalkki on huonompi, jonka takia on varmaan viisainta käyttää akseli irti. Tuulilasin tiivistettä oli joskus tiivistetty silikonilla, joten sieltäkin löytyi hitsattavaa.

Tänään hitsasin takahiekkapellin ja tavaratilanlattian loppuun. Aloin myös sovittelemaan 240:n polkimia paikoilleen.
Ajattelin hiekkapuhalluttaa korin pahimmat paikat ja ruostekohdat joiden päälle tulee pintamaali, kunhan saan hitsaukset tehtyä. Silloin löytynee vielä muutama reikä, mutta tälläisen työmäärän jälkeen ei ihan heti haluaisi korjata kuplia uudestaan.
Korjasin aiempaan viestiini niitä teholukemia, oli itsellä mennyt B- ja D-kone sekaisin. Suurin vertailuteho löytyy siis vuoden -65 Sportista B18
D, johon lisäten 20% saadaan 114hp. (Eli 1,8 tinakone jää yhdestä hevosvoimasta+SAE-kertoimesta kiinni..) Moottoriksi tulee siis B4164:n johon taitaa kylläkin käydä aika helposti 1,8:n sisuskalut. Eipähän tarvitse hakea lupia/väitellä tehoista. Outoa asiassa oli se että en löytänyt rafin ohjeista enkä lakikirjasta mustaa valkoisella etteikö moottorin tehoa voisi vähentää. Yhden vastauksen sain että, kyseistä ”toimenpidettä” ei ole erikseen sallittu ”nämä voidaan muutoskatsastuksessa hyväksyä” -ohjeessa. Eli kaikki mitä ei ole sallittu on kielletty, mutta periaatteessa ei ole kuitenkaan kiellettyä. No, ei siitä sen enempää.