Noo, eihän noi levytkään mitenkään autuaaksi tee. Kyllähän rummuista saa tehoa tosi paljon jotka riittää kyllä vakioon autoon aivan täysin. Levyt toki parempi mut se siitä.
Vaihtelin uudet käytetyt umpiot, kyllä näkyy paremmin! Nappasin samalla noi umpion naarmuttimet pois, tuli mielestäni paremman näköinen keula.

Toisesta vanhasta umpiosta nappasin lasin pois niin heijastin pinta oli kyllä kokonaan mennyt ihan kuparin väriseksi! Ilmankos on valoteho vähän hukassa. Eihän noi kyllä tehokkuudellaan nyttenkään "häikäise" mutta helvetisti parempi mitä oli. Tuskin uutena ollut tuon paremmat. Voi olla et laitan valmiisiin paikkoihin puskurin alalaitaan lisävalot.
Kuskin vyön vaihtelin, nyt sekin rullautuu jopa ulos kunnolla. Sisävalojen himmentimen vaihdoin uuteen, muttei vieläkään toimi, onks kellään ideoita?
Paljon sytkäennakon pitäs olla tyhjäkäynnillä, ja pitääkö sitä mitatessa olla alipainelähtö tukittuna? Itselleni vastaten, 5 tyhjäkäynnillä ja kierroksilla 25-30 ja letku irti mitattuna.
Pitää varmaan tuo tuulilasi napata pois ja liimata uudestaan kiinni kans jossain kohtaa, ennenkuin rupeaa lattia mätimään. Varmaan tossa joulun pyhinä tapahtuu semmosta.
Mistäs vois muuten johtua et jos säätää tyhjäkäyntiruuvista tyhmän jonnekkin 800:aan, ja käy suht hyvin, ja sit kun antaa kenkää niin ei laske alle 1500 rpm:n. Sit jos siitä ruuvia ihan vähän niin tyhjäkäynti humahtaa jonnekkin 300:aan ja käy tosi vaivalloisesti. Muutenkin siinä tuntuu olevan joku raja et eka käy ihan saatanan matalaa tyhmää, jotain 3-400 ehkä ja rytkyttää niin perkeleesti, sitten säätää tyhjäkäynti isomalle niin säätyy yhtäkkiä ihan helvetisti, ja tyhjä on sit siellä 1500:ssa.
Paljonko 1 kieppi jousissa vaikuttaa ajokorkeuteen?