Perskules noita ameriikan poikia, lopputulema tuosta ns 16000ppm pulssin moduulista taitaa olla seuraava.
Eli ne toimii mittareissa jotka kättelevät sitä 8000ppm pulssilla ja että, Volvon mittarit olisivat luokkaa 7800ppm. Tämän saa kuitenkin muokattua/säädettyä kohdilleen nopeusnäytön osalta, mutta eculle pitäs edelleen käyttää sitä alkuperäistä mittarin muunnosta

Ts jos vaikka laittaa GPS mittarin, niin se alkuperäinen klöntti pitäs säilyttää tuottamaan eculle signaali. End
Seuraava koskee LH 2.4
Tässä nuo voltit vielä, eka laatikko sytytysvirta( V= 0-akkujännite), toinen tyhjäkäynti(0-akkujännite) ja kolmannessa kerrotaankin eli se 6-7V volttia yli 10kmh mittarinopeudessa
Kuten Late2 tuossa jo sanoikin.

Juuei, pistetään alkuperäiset vehjekset pelittämään

Sitä vartenhan ne on tehty