Heijssan!
"Vähän" päässyt unohtumaan tämän päivittely...
Noh, eipä tässä mitään maata mullistavaa oo tapahtunu.
Syttyosat tuli tuossa kesällä ja ne tuli vaihdettua, ajot jäi todella vähälle koska tuo stefaremontin aloitus venyi alkusyksyyn saakka erinäisten aikataulu ongelmien vuoksi.
Siinä ennen stefaremonttia tuli ostettua kaverilta uudet vanteet tähän ja nuo Rialit lähti kiertoon. Uudet vanteet on OZ Breytonit kokoa 9,5x17 ja 11x17, ET-luvuista ei tietoa.

Ja niitähän piti sitten siinä kesän aikaan sovitella ja mehustella alle kun ei ajamaankaan päässyt.

Etupää. Täytyy hieman sorvata noita 25mm spacereita ohkasemmaksi ja siirtää tolpan kiinnitystä lisäcamberin toivossa. Myös pyöräkoteloa joutuu hieman muokkaamaan jotta päästään edes yhtä alas kuin aikaisemmin, toivottavasti hieman alemmaksikin.

Takapää.

Vaatii pokkauksen rälläköinnin ja hiukan mankelia, pyöräkotelo on täytetty myös sisäkantiltaan millilleen

Tänne täytyy joko tilata Rallyracelta räätälöidyt tarpeeksi jäykät jäykkyys- ja korkeussäädettävät tolpat tai sitten ensimmäisenä vaihtoehtona yritän saada rakennettua noista nykyisistä BC:n tolpista myös korkeussäädettävät ja rajoittaa sisäänjousto tuohon kuvan tilanteeseen. Periaatteessahan tuo vaatii vaan tuohon iskarin varteen pohjaanlyöntikumin ja sitten yläpäähän tehdä jouselle lautanen ja alapäähän kierteisiin käypänen säätölautanen.

Noh, sitten taisikin tulla pikkuhiljaa stefaremontin vuoro ja katsastustarkastuksen. Päästöt meinasi aiheuttaa harmaita hiuksia ja CO:n säätöruuvistakaan ei mitään tapahtunut. Olin onneksi aiemmin käynyt hakemassa hetken mielijohteesta yhden B280F moottorin varalle koska "halvalla sain". Noh, siitä uusi IMMu ja ongelmat ratkesi. Myös syksyn ajojen perusteella käyntiongelmat olisi kadonneet, mutta aika näyttää. Tyhjäkäyntimoottori täytyy vielä kokeilla tuosta varamoottorista.
Tällä lookilla mentiin syksyä eteenpäin.

Muistaakseni 24.10 käytin sitten leimalla ja tottakai puhtain paperein läpi, kuten kuuluukin


Leiman jälkeen pikkupesut ja eikun liikenteestä poistoon ja talliin seisomaan. To do-listalla ei hirveitä ole, noiden vanteiden sovittaminen alle ja jenkkivilkut eteen.
Oikeastaan näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, jatketaan taas kun saadaan vaikkapa nuo naurettavan kapeat renkaat nousemaan noille leveähköille vanteille


