Elekma  Autoracing

855 T-5R, Low But Ain´t Slow

  • 206 Vastauksia
  • 66641 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #90 : 29.03.2015, 16:07:40 »
Aika kivirekihän toi on :D kovassa kiihdytyksessä ei oikeastaan muuta eroa, kuin että pinnan epätasaisuudet tuntuu hiukan enemmän ja pito saattaa loppua hieman nopeemmin :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 904
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #91 : 29.03.2015, 16:23:17 »
Tuliko madaltaessa missään vaiheessa mieleen liikenneturvallisuus?

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #92 : 29.03.2015, 16:29:42 »
Ei, koska tämä ei ole lopullinen toteutus. Taaksekkin on tulossa coiloverit jahka löydän sopivat. Tai sitten suoraan se ilmajousitus mikä oli edelliseenkin tarkoitus hommata
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #93 : 29.03.2015, 17:15:13 »
Tuliko madaltaessa missään vaiheessa mieleen liikenneturvallisuus?
Vähän jo odotin tätä korttia.

Mutta asiaan, erittäin hyvän näköstä (y)
Jatka samaan malliin! Tää on kyllä masulin kartanon rinnalla foorumin näteimpiä.
Volvo 242 -84

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #94 : 29.03.2015, 17:44:49 »
Kiitoksia vaan, eiköhän tää tästä vielä siistiinny  :D yksi erittäin härski visio olisi kyllä mielessä :pomo:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #95 : 29.03.2015, 18:30:02 »
Noi vetet ku olis tuuman isommat joka suuntaan, niin olis kyllä erittäin sopivat tähän. Kiillotettuina vielä  8)


Tuliko madaltaessa missään vaiheessa mieleen liikenneturvallisuus?
Rälläkkäjousethan on maailman vaarallisin viritelmä...  ::)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #96 : 29.03.2015, 18:35:27 »
Vettet on lähössä kiertoon, leveempää hakusessa ;)
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3529
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #97 : 29.03.2015, 20:20:11 »
Mun mielestä noi Vettet on istuneet kaikista parhaiten tähän, varsinkin viimeisissä kuvissa. Hienolta näyttää, mutta tällaiselle papalle tulee mieleen että pystyykö tuolla vielä ajamaan muualla kuin motareilla kun itselläkin on hieman pohjakosketuksia hidasteissa jne  :) Ikkunoista nappaisin kalvot kuutamolle ellei laita koko riviä tummaksi.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa kiMMMe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • V70T5
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #98 : 29.03.2015, 20:37:55 »
Tää on kyllä masulin kartanon rinnalla foorumin näteimpiä.

Tähän on kyllä helppo yhtyä! Täsä 855:sessa on kyl asennetta! Hemmetin tyylikäs, noi vetet sopii kans tohon kokonaisuuteen omasta mielestäni. Ehkä jopa paremmin kun Futurat, tosin niistä vaikea sanoa kun nähnyt vaan miltä näyttää edessä vielä :D
Volvo V70 T5 2001 ~300hp

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #99 : 29.03.2015, 20:46:20 »
Itekkin tykkään vetteistä, mutta mulla on päässä visio levitetyistä ja kokokiillotetuista titaneista ja tän vision haluisin todellakin toteuttaa :idiot2:

Kiitokset vaan kimmmellekki, ja tässä hieman esimakua futuroista tossa edellisessä kasipuokissa. Korkeehan se oli ja etuvanteet saanu leveemmän lipan, mutta saa tosta nyt jotakin käsitystä :D



E: Ja kalvot olis tarkotus uusia kesällä, ympäri autoa :)

E2: Kyllä tolla vielä pystyy ajamaan, hidasteet on ainoat mitä en haluais kokeilla :D
« Viimeksi muokattu: 29.03.2015, 20:51:20 kirjoittanut Kenonit »
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #100 : 29.03.2015, 21:08:23 »
Anteeksi poikkipuolinen suhtautumiseni näihin ylimielisiin madallushommiin, mutta eikö noilla ajo-ominaisuuksilla välttäisi ihan hyvin vaikka se 10v vaparimoottori?

Kannattaisiko sitä moottorinkin kuntoa ihan oikeasti tutkia tuollaisten haavereiden jälkeen mieluummin kuin katkoa jousia?

Jokainen toki harrastaa tavallaan.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2015, 21:12:35 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #101 : 29.03.2015, 21:32:19 »
Niillä riittäisi kyllä se 10v vapari, muttakun sen vaparin varusteet ei vaan ole samaa luokkaa. Ja moottori on todettu väljäksi, syö öljyä ja hukkaa nesteitä. Toinen kone on hankinnan alla kun sopiva sattuu eteen, ja se sitten kunnostetaan tottakai samalla ennen kuin löytää tiensä autoon. Jokainen harrastaa tavallaan mutta tarviiko sen toisen valinnoista olla aina vinkumassa, tätä en ymmärrä :idiot2:
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6194
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #102 : 29.03.2015, 22:33:45 »
Monessa asiassa on yhtäläisyyksiä mielipiteissä ja taas vastaan.
Muistetaan jokainen rakentaa itselleen, jos ideat on jollain pakonomaisia toisen projektiin
ni aina voi lonpakkoa ravottaa. :)

Heh, mä sain shaibaa niskaan jo kun menin ton oman harvinaisuuden "tuunaamaan" enkä pidä täysin oem:nä.
En foorumilta. :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw G31 530e LCi M-Sport 2021 (Käyttis)

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 593
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #103 : 29.03.2015, 22:46:51 »
Onko jomminkans kertynyt kuinka paljon yhteisiä kilometrejä?

Sillä vain meinasin kun itsekkin pitäis se alusta hommata niin kannattaako tuota oikeesti edes harkita vai sijoittaako 100e lisää ta-tekeniksiin :idiot2:
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa Verkku

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 327
Vs: 855 T-5R -> Going to be stanced
« Vastaus #104 : 29.03.2015, 22:52:59 »
Samaa kakkaa ne ta:n kurat on myös, jos auton haluaa vaan alas niin se on sama mitä sinne laittaa. Jos autolta haluaa vielä jonkinlaisia ajo-ominaisuuksia niin sitten joku vähän laadukkaampi, kuten D2 tai BC Racing.

400-500€ maksaa nää halppis alustat, siihen kun laskee päälle yläpään laakerit ja muut niin aika samoissa hinnoissa liikutaan jo noiden vähän laadukkaampien alustojen kanssa (800-900€).

Itse henkilökohtaisesti laittaisin kunnon alustaa, varsinkin jos kyseessä on käyttis vielä. Jos auton meinaan heti myydä niin siinä tapauksessa rälläkkä on hyvä ratkaisu  :2funny:.

Jos budjetti ei salli niin säästä kuukausi pari lisää.

 

Samppasport  Futurez