Ei se tallista kovinkaan isoa koivua löydä

.
Moniurahihnan kiristimen laakerin vaihdossa sellainen huomioitava että kiinnityspultin aluslevy otti kiinni ruuveihin. Siitä piti hioa reunasta pari milliä pois.

Kasassa ja ajamassakin käyty

. Vinokoneeseen verrattuna todella isotöinen homma. Sinällään helppo mutta paljon osia.
Unohdin egr venttiililtä alipaineletkun ja sepäs olikin vaikea kun imusarja pultattu kiinni.
Nokka-akselin asentoanturi ei millään meinannut upota koloonsa. Ruuvit vaikeassa paikassa niin siinäkin meni hetki.
Pakosarja oli se vaikein. Moottorin tukikumi on niin lähellä ettei mahtunut suoraan paikalleen. Piti nostaa pakoputkea tunkilla ja jotenkin se mreni paikalleen.
Käynnistyksen jälkeen kaikki nostajat nakutti eivätkä vaimentuneet 10 minuutin käytön aikana. Kävin ajamassa 20km lenkin ja hiljenivät.
Flekti ei toiminut kun pihassa käytin

. Onneksi tuli sellainen olo että nyt on kuuma kone. Laitoin crc:tä flektin maajohtoon joka alkoi savuamaan. Kiristin mutteria ja lähti tuuletin puhaltamaan.
Kulki pirteästi ja kävi nätisti. Olisikohan jopa onnistunut remontti

. Pitää myöhemmin putsailla konehuonetta.
Sit seurailemaan öljynkulutusta. Aiemmin 1l/1200km.