Muokataanpa aloitusta vähän vastaamaan paremmin tätä päivää, jos vaikka joku aloittaa lukemisen alusta. Harrastushan siis karkasi käsistä tuon 745 kanssa. Varttimaillia tuolla kävin kokeilemassa 2015 kesällä ja koukkuun jäin. Ikävä kyllä tuo alkuperäiskuntoinen turbokoppa tuli pilattua täysin ja sillä ajettiin parhaillaan 10.299s 226km/h Pudasjärven lentokentällä. Seiska on myyty rullaana, mutta tekniikka on 142 keulalla. Koko aloitusta en lähtenyt muokkaamaan, vaan tästä eteenpäin voi jokainen lukea kun mopedi karkaa käsistä.
Tällanen 745 turbo



Konehuoneesta löytyy b230ft hx40 holsetilla. Suuttimet 900dekat. Bilteman cooleri, hukkis, paineensäädin ja -044 pumppu. 3.5"/3"putki ja ite tehty pakosarja. Moottorinohjauksena vielä lh2.4 Tonin bensalastulla.
Vaihteisto opelin getrag 265. Kytkin sre-618+sintteri ja blingfactory vp.
Penkissä käytiin hx35:llä ja 668-dekoilla. Tulos oli e85:llä 397hv 496nm/1.8bar.
https://www.youtube.com/watch?v=7StVIAh_C64Kone käytettiin auki. Kaikki kanget oli taipunut vähän. Männät oli hyvät, joten hoonaus ja rengastus riitti. Kangiksi tuli kiinalaiset h-profiilit.
Tänään kävin varovasti ottamassa vetoja kunnostetulla moottorilla ja kohtuullisesti tuo tuntuu vetävän.
https://www.youtube.com/watch?v=qPMTzshwu68Ruisku vaihtunee megaan. Jotain pitävämpää rengasta kaipailis myös ja ajettavampaa alustaa. Ulkonäölle ei tehdä mitään.