Tottakai merkkihuolto on kalliimpi. Pelkästään alkuperäisosat maksavat varmaan tuplasti ja työ kallimpaa ja tehdään valmistajan ohjeiden mukaisesti. Itse teetätin 180tkm huollon D5 koneiseen XC60 ja lisätyönä tehostimen öljyt ja taisi olla apuhihnan kiristinkin. Hintalappu 1500Eur. Autossani ei oo yhtään aftermarket osaa. Elämä on valintoja 
Niin on, mut en silti ihan kaikkee purematta nielis. Ammattitaitoa ei lisää " kyltti katolla" tai osaa paranna se sininen laatikko yhtään. Marmori tiski on marmori tiski.. Hinta eron ollessa 700 miettii tälläne duunari ainaki kaks kertaa
Jotain ideaa on noista huolloistaki, ite auto alalle aikansa kouluttautunu, ja tua Tampereen käyttöautolla olin ennen töissäkin.. Toki siittä alkaa olla 17-18 vuotta. Sen jälkee ei oo ollu sormet rasvassa