0
aksim97 ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Miten tuon polttoainelämmittimen pitäisi käytännössä toimia sähköllä ajettaessa. Lämmitin lähtee käyntiin ajastuksilla ja kännykällä, mutta ajon aikana en saa sitä päälle vaan se on pimeänä eikä valittavissa. Pitäisikö sen käynnistyä automaattisesti kun ajaa sähköllä ja säätää lämppäristä kabiiniin lämpöä? Pitääkö olla ac päällä? Oli jo kylmä ajella 30km sähköllä kun ei lämpöä tullut puhaltimista.
Tämmöinen osui silmään: https://www.nettiauto.com/volvo/v60/10879867. Kuulostaa vian kuvaus täsmälleen samalta mitä kävi tuolle minunki autolle, minulla tosin oli sopivasti vähemmän ajettu ja korkeajänniteakun sai akkutakuuseen. Kovasti haisee nyt siltä että joku tuossa kompressorin vaihdossa voi rikkoa myös akuston...
Mites tosta saadaan akku korjattua kotikonstein?
Eikö akuille ollut 8v takuu?
8v/160tkm
Alkaa olemaan talvikummien asennus lähestymässä,kattelin kumeja ja huomasin parista renkaasta ( samalle akselille asennettavat) nastoja puuttuvan jonkin verran, kumpaan akseliin laittaisitte ne, etu vai takapäähän?
Paremmat taakse, ettei auto pyri esim. jarrutuksessa pyörähtämään.http://www.turvallisetrenkaat.fi/rengastohtori/turvallisuus/miksi-paremmat-renkaat-asennetaan-taakse