Eipä tähän voi muuta sanoa kuin tsemppiä. Silloin kun merkkiliikeessä rapsutetaan takaraivoa, niin se tulee aina kalliiksi. Testeri tietysti antaa sataviisikymmentäviisi eri vikaa päällekkäin ja kukaan ei osaa sanoa mikä on juurisyy eli vian alkuperä.
Meidän autosta päivitystä: Sitähän tutkittiin 450 € edestä merkkihuollossa ja todettiin, että rikki onkin RADIO

. Meidän autossa se sattui olemaan hääveintä mallia, jolloin OSAN hinta uutena 1500 € + asennustyö ja ohjelmointi päälle

. Alkoi ilmeisesti jo asentajallakin säälittää, kun vihjaisi sähköosia korjaavasta läheisestä yrityksestä, jolta voisi kysellä apua. Siellä ei ollut vähemmän yllättäen KOKEMUSTA näistä osista, joten ehdottivat purkuosan hankkimista. Mies purki radion ulos ja kuvasi sen joka kantilta. Näiden numerosarjojen kanssa sitten suunnattiin Ebayhin ja Liettuasta löytyi vähän vajaalla kolmella sadalla vastaava purkuosa. Se tilattiin ja saapuikin suht vikkelään. Mies asensi sen itse paikoilleen ja hetkellisen hollannin kielen kanssa taistelun jälkeen saatiin se värkättyä itse suomelle

. Merkkihuollon asentaja vahvisti, että enempää "ohjelmointia" siihen ei tarvitsekaan tehdä eli homma bueno.
Nyt auto pelittää aivan entiseen malliin ja kustannuksia generoitui 450 € vian selvitys ja n. 300 € radio rahteineen. Parasta tässä on kuitenkin miehen uskon palautuminen tuon auton kanssa elämiseen

. Enää se ei koe itseään merkkihuollon bitchiksi, joka kahdella jalalla kulkevan lompsan roolissa käskystä maksaa mitä mielettömämpiä summia jonotettuaan ensin 3 viikkoa tai miten nyt milloinkin sattuukaan. Nykyisin sillä on vahva usko siihen, että tarvittaessa hyviä osia löytyy ja itsekin saa tehtyä jotain, kuten normiautoissa konsanaan

.