Muuten kyllä muttei tuolla 8v kannella pysty oikeen megan nakuhallintaa käyttää (näkee melun nakutuksena) kun ei ole knock windowia. (näin ymmärtänyt)
Jep!
Jostain syystä, EZK:n nakutus-havainnointi on kampi-akselin asteina vain tietyssä ikkunassa, josta olen omassa projektissanikin jo vuosia sitten kirjaillut jotain mittaustuloksia.
Vinokone kolisee tajuttomasti tietyissä tilanteissa ja kampikulmilla minkä nakutusanturikin kuulee, vaikkei se ole nakutusta. Vaikkakin se voi nakuttaa iloisesti mekaanista melua pienemmällä metelillä, millä ne 16-tappisen "viri"-sytkälastulla ajavat rikkovat ne kansipahvit kun EGT ei ole käytössä.
Muutenkin mega sanat sähkössä on ehdoton ei... Valitettavasti johtuen megashiftin temppuilusta 
Katsotaan mitä tulee....

Mega-shift on minun silmilläni katsottuna karmea amerikkalaisen elektro-mekaanisesta suunnittelusta ymmärrämättömän autotallipajan tuote
(tosin tämä voidaan laajentaa koskemaan myös megaruuttaa)
Emumaster omalle lompakko/käyttö kriteereiltään ehkä paras. Ehkä. 
Tosin olisi muuten kyllä hiton hyvä idea tehdä lh ja ezk purkkeihin. 
Kuulostaa hyvälle, mutta kokemusta meillä pontikkapäillä on tasan nollan verran....
-012 korvaava filmi immun (bosch, millilleen sama koko, erinliitin tosin, 170€) tilaan varmaan huomenna. Herra "lh taipuu kun taivutetaan"
puhui ympäri. 
Kiistän syytteen määriltään ja perusteiltaan.....

On vähän hitaampi 5ms vs 20ms mutta kuten fefe immusta todettu (sekin filmi) ei ainakaan fefellä mitään hitaus ongelmia ollut. Muita kylläkin 
Tätä me olemme keskenämme miettineet joitakin vuosia jo tässä, nyt se menee kokeiltavaksi.
Minä olen ollut se "onnellinen" jolla se FEFE-immu on toiminut vuosia ihan oikein ja ongelmitta.
Tai siis FEFE-immu ei ole fimillä toteutettu, vaan pyöreällä platina-vastuksella, jonka massa on kuitenkin paljon enemmän kuin orkkis-IMMun langalla (=hitautta).
Katsotaan... Eniten tökkii säätäminen noissa säädettävissä ruiskuissa kun käyttöauto ja e85
.
Säätäjä saa kertoa filmi immuista tähän jos haluaa (yritän itsekkin päivitellä miten käy jne) 
Tätä käyttöauton säätämisen vaivaa monet (+90%) eivät ymmärrä, sillä niillä traileri-kuningattarilla ei ajeta kaikissa mahdollisissa olosuhteissa talvipakkasesta helteisiin ja kaikissa mahdollisissa tilanteissa peräkärristä perämoottoriin, joissa auton tulisi toimia kuin ajatus!

Auton pitää lähteä käyntiin kaikissa polttoaineen antamissa rajoissa kuin ajatus ja vetää kuin unelma silti rikkomatta mitään paikkoja. Kuluttaa mahdollisimman vähän polttoainetta yms..............
Joten tiistai-illan liki viiden tunnin kartan rakennus-sessio meni täysin turhaan työhön meillä, koska IMMu kikkaili, vaikkei se säätösession aikana tehnyt mitään outoa tai poikkeavaa missään määrin.

Tuo viiden tunnin kartan rakennus on pientä verrattuna siihen, että olen käyttänyt kylmäkäynnistykseen liki viisi talvea ja saanut sen siedettävään kuntoon (avaimesta tulille wiinalla FK/FT-koneesta -38C pakkasessa).
Tämä on sitä käyttö-auton säätämistä, mitä traileri-kuningattarien ajajat eivät tajua säätämisen osalta, jolloin sen ruiskun vaihtamisen kynnys on
"pikkuisen" isompi käyttiksen osalta.
Meillä molemmilla auto on ajossa päivittäin, mikä rajoittaa rakentamista aika rajusti!
Näistä filkka-IMMuista olemme puliukOn kanssa mietiskelleet jo vuosia sitten, mutta kokeileminen on jäänyt näille päiville asti harrasteajan puutteen vuoksi.
Teoriassa olemme todenneet sen olevan varteenotettava vaihtoehto, mutta kokemus on jäänyt hankkimatta laiskuuttamme.

Tosin se täytyy nyt hankkia, koska muita riittävän kokeiluhenkisiä tekijöitä ei näköjään löydy, vaan porukat odottavat valmista, mikä on nykyajan vitsaus monessakin mielessä.
No, jos minä en olisi härkäpäisesti jaksanut harrastaa LH/EZK:n kanssa, joutuisivat monet tyytymään megaan tms. amerikkalaisten autotallipajojen kikkareisiin.....
