Mites ihan perus A-nokka? Vai onko sekin liian tukkonen ylhäältä?
Vois olla ihan varteenotettava kokeilu.

Menisikö liian rajuksi jos suuntaisi katseen ihan oikeisiin viritysnokka-akseleihin? Niitäkin on kuitenkin 8v kansiin tarjolla vähän siellä sun täällä ja osaa ainakin mainostetaan nimenomaan turbomoottoreihin. Vähän valmistustavasta riippuen voi tietysti joutua käyttämään lash capeja mikä nyt on vähän tympeä homma... 
Nokan varassa kuitenkin lepää aika iso osa moottorin hengityksestä ja ihan rajattomiin ahtopainekaan ei pelasta tukkoista nokkaa.
Tuo aivan totta, jos venttiili ei vain aukea/ole tarpeeksi auki niin teho jää pieneksi ja "hyytyy" ylhäällä.
Typerät päästömääräykset...
Tosin E85 vähentää päästöjä, jotenka jotain pientä nostoa/aukioloa voisi kaivata, että tulee vähintään samanverran päästöjä kun T nokalla bensiinillä.

Ei viittis ihan järjettömän tiukkaa (viri)nokkaa ottaa... Kuitenkin käyttis.
Tietenkin avoimena kaikille ehdotuksille, saa esittää ehdotuksia.

Mutta ekana varmaan (järkevintä?) koitetaan kuitenkin IMM ja säädöt. Näkee mihin T-nokka riittää.